maandag 24 oktober 2011

Gratis

Goedenavond allemaal,

Vanmorgen heb ik gewerkt. Van mijn bazin kreeg ik weer wat boekjes mee. Nu kan ik deze vakantie lekker libelle`s lezen en er misschien ook nog wel leuke kaarten van maken.
Ook kreeg ik 20 DE punten van haar. Is toch weer lekker meegenomen.
Ik spaar die punten al jaren en ben nu aan het sparen voor een koffiezetter.
De krengen zijn hartstikke duur maar wel hun punten waard. Ze zijn echt supergoed.

Deze week moet ik toch nog een middagje extra werken. Maar dat zijn maar een paar uurtjes dus er is geen man overboord.

Mijn vriend is nu weer aan het frituren bij de bngo. Dat doet hij elke Maandagavond in het buurthuis. Ze krijgen dan zelf ook een bingokaart en hij koopt voor 5 euro lootjes erbij.
Ik hoop dat hij met leuke prijzen thuiskomt.

Nu ga ik ff de bankzaken regelen. Het salaris is weer binnen dus ik kan weer ekeningen gaan betalen.

Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten