woensdag 12 oktober 2011

In mijn 1tje de slappe lach!

Nu het huis helemaal leeg is en het zonnescherm ook bij het nieuwe huis is... valt er een leegte..Heb ffies niks nuttigs te doen.
Van mijn collega had ik een jeanstregging...ja ja nieuw woord.. gekregen voor mijn dochter.
De boord zat wat los maar met naald en draad zou ik dat wel ffies verhelpen.
Dat naaisetje lag tijdens onze vakantie in het hotel. Altijd makkelijk als er een knoopje ergens vanaf schiet ofzo.
Dus het naaisetje tevoorschij gehaald om de boord te kunnen naaien.

Dat gaat dus niet met dat naaisetje...Dat naaisetje is voor andere doeleinden hahaha...En het bevat dus een condoom...
Lig hier helemaal in een deuk....
Kan helaas op internet er geen voorbeel van vinden.
Eens kijken of ik er zelf een foto van kan nemen.

Vanmiddag wilde ik gezellig met mijn dochter winkelen. Kijken voor een winterjas en wat truien.Nou dat hebben we dus niet gevonden. Bijna alles is zonder mouwen!!
En de jassen vind ik nu ook niet je van het..
We moeten dus nog een keer op pad.

De kleine man is nu naar de voetbaltraining.
Als hij er weer is gaan we eten en daarna moet ik nog ff 4 bussen poetsen.
Heb er totaal geen zin in maar gelukkig komt een collega mij helpen.

Fijne avond allemaal, Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten