dinsdag 1 november 2011

Dinsdag Poetsdag!

Vandaag ben ik zeer hard aan het werk geweest in huis.
De was is weer schoon van top tot teen.
De badkamer is van top tot teen gedaan.
Boven alle 3 de slaapkamers de overloop en de trap gezogen.
In de woonkamer heb ik alles afgestoft, stofzuigen en dweilen doe ik morgen.
het eten staat voor zo ver al klaar. Hoef ik straks alleen het water af te gieten en dan opzetten.
We eten wortels aardappels en verse worst.
het blad voorthuis was opgeruimd maar ondertussen ligt er alweer wat.
Ook heb ik nog her en der wat dingen veranderd in de woonkamer.
De tegels in de keuken heb ik ook afgenomen
Nu ga ik ffies een uurtje niksen.
Dan het eten maken tafel klaarmaken afwassen en een aantal bussen poetsen.
Dan vind ik wel dat ik genoeg gedaan heb voor vandaag en ga ik vanavond lekker met de pootjes omhoog op de bank onder mijn dekentje.

Wat hebben jullie vandaag gedaan?

Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten