donderdag 22 december 2011

250 euro bespaart!!

JA echt... zoveel heb ik vandaag op mijn bankrekening gehouden!
Bijna was ik overstag gegaan..

Bijna was ik de liefste moeder van de hele wereld geweest..Bijna...

Bijna had ik in een opwelling de PS 3 gekocht. Ik stond al bij de kassa... met dat ding...
Bijna had ik afgerekent....
Gelukkig kwam net optijd mijn gezonde knieperige verstand terug en heb ik die heel aardige meneer dat ding terug laten brengen naar waar hij hem weg heeft gehaald.

Thuis ook nog weer online gekeken want ja... Als bijna liefste moeder van de wereld wil je ook wel een grote lach toveren op het snoetje van je kleine man.
Maar het is dan wel een verhipt dure lach.

Deze nu toch niet meer zo`n lieve moeder gaat maar opzoek naar spellen voor de ps2. Zijn veel goedkoper en toverd ook wel een grote lach om dat lieve snoetje!

Ben best wel trots op mezelf maar voel me ook wel Miep Kniep...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten