vrijdag 16 december 2011

En zo... Helpen wij elkaar!

Voor vanmorgen stond er mijn haar verfen op het progamma.
Met Sinterklaas heb ik die verf gekregen. Het is de schuim van John Frieda. Echt super verf die ik eens mocht buzzeren.
Ik kocht de verf in de aanbieding voor 10 euro.
Uit ervaring wist ik dat er genoeg over bleef voor nog een verfbeurt.
Gisteren dus aan de buuf gevraagd of ze dr haar ook wilde verfen voor de kerstdagen.

Nu hebben we dus beide weer mooie donkere haartjes met een rode gloed voor maar een tientje.

Van haar kreeg ik een pak chcolademelk... weet je wel die echte!!Die wanneer je hem drinkt een snor achterlaat. Heeerlijk!
En een zak spekjes voor de kids.
Dat hadden ze gekregen in het kerstpakket en gebruikten ze zelf niet. Hoera!!
Ze krijgt zelf ook dat kerstpakket dus dan heb ik nog eens de chocolademelk en spekjes.

Leukste is... T vriendje krijgt ook dat pakket... dus we zitten goed in de chocolademelk en spekjes!

Nu ga ik weer ffies verde met huishaten...pfftt blijft ook altijd door gaan.
En eens flink nadenken over mijn doelen.

Liefs Anja,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten