maandag 9 januari 2012

Het gewone leven is weer begonnen!!

Wat zag ik al lang uit naar deze dag! Oke het vroeg opstaan viel me best wel zwaar en ook gelijk de deur uit viel niet mee. Niks meer lanterfanten in badjas. Nee hup gaan met die banaan! Maar wat is me deze eerste dag goed bevallen!
De kleine man was ook weer opgeknapt en die kon dus ook naar school. Hij bleef vandaag ook voor het eerst over. Dat is hem goed bevallen en hij gaat dus morgen weer overblijven.
Vandaag had ik een schuld in te lossen hij de buren dus had ik er zelf geen gemak van. Maar morgen...Kan ik gewoon lekker doorgaan met waar ik mee bezig ben omdat hij toch overblijft.
Mijn dochter is oud genoeg en kan alleen terug komen van school.
Dus morgen niks haasten en kijken op de klok!

Vandaag zijn we naar de winkel geweest om wat brood bleg fruit etc te kopen. Schade viel mee. Oh had er ook nog een doos melk bij. Helaas was er niet iets met korting bij maar je kan ook niet alles hebben.
De korting hebben we vandaag gehad bij een andere buurman die de fiets van dochter voor niks heeft gemaakt.
Ze had problemen met de ketting en hopenlijk is dat nu opgelost!

Ik had ook nog een tegoedbon van de action. Daar kochten we vandaag 2x zeepvrije wasgel en een setje nagelvijlen. Hoefde niks te betalen en heb nu nog een bon van 52 cent tegoed.

Vandaag aten we lekker makkelijk de macaroni van gisteren. Wat we morgen gaan eten ben ik nog niet helemaal uit. Heb nog spruiten liggen nog wortels en nog boerenkool. Denk dat ik wortels en spruitjes maak heb ik weer voor 2 dagen groente. Lekker makkelijk.
Aardappels heb ik ook nog in overvloed en voor vlees kan ik of naar de keurslager of ik neem een duik in de diepvries.

Het vriendje is nu in het buurthuis aan het bakken voor de dames. Ook doet hij mee met de bingo. Ik hoop dus op mooie prijzen.
Ik ga nu nog ff verder blogs leen.

hele fijne avond. Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten