vrijdag 10 februari 2012

Ik ben goed bezig hahaha!

Ik moet het alleen wel zelf zeggen! Maar goed de wasmachine draait alweer op volle toeren. Ik heb bijna 2 kilo uien gesneden en die staan nu te bakken net als het rundvlees. Kan het strakkies allemaal in 1 pan en lekker doorsudderen.
We eten vandaag en morgen hachee. Vandaag met aardappels en morgen met rijst. Uien en aardappelen zijn gekocht vlees en de rijst komen uit de voorraad. Ook heb ik nog zakken kroepoek op voorraad dus verhongeren doen we niet. En de voorraad slinkt een beetje.

Tussen de middag ga ik de kids verrassen met broodjes knakworst. Dan is ook dat blikje weg uit de voorraad.
Al koop ik nu op mijn manier het minimale...Blijft toch elke keer wat extra`s liggen op de plank. Komt misschien door het idee ik wil niet misgrijpen. Wat als er visite komt. Moet er wel een koekje zijn voor bij de koffie..
Ook maar eens proberen om van die gedachtengang af te komen.

De ex vrouw van het vriendje komt hier dadelijk een bakkie koffie doen en bijpraten over het verslavings probleem van hun zoon.
Eigenlijk ben ik op dit moment in staat om het af te bellen want ik heb er totaal geen zin aan.
Zet straks gewoon de stofzuiger in de kamer en hoop dat ze de hint begrijpt haha. Chloor in de wc pot die kan dus ook niet gebruikt worden haha.
Nee dat is gekheid natuurlijk.

Maar als ze weg is moet ik wel ffies flink aan de poets. Vanmiddag komt er ook nog een mannetje bij mijn laptop want die werkt nog steeds niet naar behoren.

Ook moet ik nog met mijn ex om de tafel om te vragen wanneer de straf van dochter lief erop zit. Volgens mij is dat vandaag maar om scheve gezichten te voorkomen zal ik het ook maar even aan hun vragen.
Vind het ook wel zielig voor dr. Ze heeft verder nog helemaal geen schaatspret gehad. Alleen dan de Dinsdag middag met school. En het is nu toch wel heerlijk gezond weer.

Nu ga ik dan echt ff de laptop afsluiten en me bezig houden met huishaten.

Groetjes Anja

3 opmerkingen:

  1. Soms moet je het zelf wel zeggen, als niemand anders het doet!

    Ik zal het ook zeggen: 'Je bent goed bezig Anja!'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Liesje!!

    We hebben alles weer achter de rug voor vandaag haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zit me weer te bescheuren om je verhaal. De stofzuiger in de kamer!!! hahaha geweldig.

    Alles is achter de rug voor vandaag, dus hupsakee lekker de beentjes omhoog en voor de buis hangen. Fijn weekend!

    Groetjes Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen