zondag 30 september 2012

Statiegeld en boodschappen.

Doordat de kleine man en ik beide in september jarig waren, had ik nog 5 lege kratten bier staan. ook had ik nog een aantal lege flessen en die ben ik dus gisteren gaan inleveren.
In totaal was het goed voor € 21,20.
Ik kocht 8 blikjes tomatenpuree, 3 pakken rijst 2 kilo uien en 2 kilo zakken macaroni.
Met de groente en het vlees wat ik heb liggen kan ik dan ook nog eens rijst of macaroni maken van de restjes.
Met de koopzegels erbij was het € 4,45.

Vanaf morgen ga ik alles weer netjes noteren zo ook van de produkten die ik vaak gebruik de prijzen. ben toch wel benieuwd hoeveel en hoe snel die produkten duurder of goedkoper worden.

Vandaag heb ik ook mijn hele woonkamer veranderd. Ik heb er een kastje uit gegooid en de rest helemaal omgewisseld. Ben erg blij met het resultaat.Het kastje staat nu  in de schuur, morgen bij school even aan een moeder vragen of zij er belang bij heeft en hoeveel ze er voor over heeft.
Zij maakt van niets iets..oude meubelen pimpt ze helemaal op naar wat leuks. Dus ik hoop wel minimaal 25 euro voor die kast te vangen.
Mijn moeder had nog een tv kastje staan die heeft ze me gebracht en zolang ik nog geen andere heb gebruik ik die.
Donderdag komen ze eindelijk mijn tv aansluiten. Pfft wat hebben we lang zonder gedaan.

Nu ga ik weer ff verder met het huishaten.
Fijne avond, Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten