zaterdag 29 september 2012

Werken en dan...??

Gisterenavond heb ik weer een aantal uren gewerkt. Er zouden nog 2 bussen vannacht laat komen die hebben we laten staan voor vanmorgen. Mijn collega mocht dus om half 7 weer beginnen en ik ga vanmiddag de andere bussen schoonmaken. Ik denk dat ik daarna lekker door rij naar mijn moeder om daar te eten te borrelen en lekker te blijven slapen. Al weet ik dat nog niet heel zeker.

Gisteren vond ik in de bussen 50 cent en een leeg bierflesje. Bij de chauffeur lag een nog dichte Lion en een rol pepermunt. dat mocht ik ook meenemen.
Verder vonden we nog een tasje met 3 zonnebrillen!!  En de wereld pennen.
Als je ziet wat de mensen verliezen of laten liggen zou je niet zeggen dat er een crisis is.

Telefoons vind ik wel elke week. Geregeld een portomonee met allerlei pasjes en id kaarten.
Laats vond ik het hele hebben en houden van een mevrouw. Had het ingeleverd op kantoor en die hebben de dame in kwestie gebeld. Oh zei ze wat ben ik blij dat die gevonden is. Was al bang dat die gevonden zou worden door de schoonmaak en dat ik alles kwijt was.
Gelukkig heeft onze bazin dr hart en dr mond op de juiste plek en zei ze... Hij is gevonden door de schoonmaak en dat wat u zegt vind ik erg beledigend.
Als troost mocht ik koeken uitzoeken van de dame in kwestie want we kregen een tientje vindersloon. Werden dus de Bosche bollen van Appie.

Ik zal me nu maar eens langzaam aan in mijn kleren hijsen. Ff naar de Hema om mijn 50 cent op te halen en daarna maar eens langzaam richting de bussen gaan.

Fijne dag Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten