zondag 7 oktober 2012

Relax...

Vandaag een heerlijk rustig dagje gehad. Het hele huis heb ik gezogen de gehel beneden verdieping afgestofd en een dweil door de kamer getrokken.
Nu heb ik altijd maar erg kort plezier van al mijn inspanningen maar goed, het is weer lekker fris.

Het eten was vandaag ook een makkie, had nog nasi over van Donderdag, daarbij heb ik drumsticks gebakken want we kregen een extra eter.
De nasi was een erg goedkope maaltijd. Ik heb er 9 porties van kunnen maken. Oke vandaag dan dus wel kip erbij maar al met al toch niet slecht.
1 portie ligt in de diepvries en eet ik aankomend weekend op, dan ben ik alleen en moet werken dus lekker makkelijk.

Het is de bedoeling dat we elke week een dag geen vlees eten.
Beter voor de beestjes en niet geheel onbelangrijk... beter voor mijn knip!

De kleine man heeft zo`n beetje heel de middag lekker buiten gespeeld. Optimaal genoten van het zonnetje.
Om half 4 zijn we lekker kneuterig met een dekentje op de bank gaan hangen en hebben een film gekeken die op tv kwam.

Na het eten hebben we allemaal een douche genomen nog ff lekker op de bank gezeten. Kids naar bed en moeders lekker verder relaxen.
Ook moeders gaat er vanavond maar weer optijd in. De wallen hangen zo`n beetje op mijn knieen.. dat terwijl ik toch voldoende slaap. Ik denk stress..

Hoop deze week eindelijk een beslissing te horen over mijn uitkering want dit sloopt en is echt niet goed voor mijn humeur.

Fijne avond. Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten