zondag 4 november 2012

Heerlijk weekend!

Dit weekend had ik op het voetbal van mijn zoontje na lekker rustig. Geen verplichtingen en heerlijk in huis aan het hangen.
Voel me niet al te fit, hoest me vooral s`nachts 3 slagen in het rond dus lekker op de bank hangen onder mijn dekentje.
Vandaag kwam er ook nog eens de maandelijkse periode bij... dus ik heb de verwarming een slinger gegeven en geniet van de warmte!

K heb 2 kilo uien gesneden en een ruime kilo magere runderlappen en de hachee staat alweer lekker te pruttelen. Er was een buurman vroeg mij of ik voor hem en zijn zonen hachee wilde maken die vinden dat allemaal zo lekker. Wij eten daar dus ook van mee maandag.  De aardappelen heb ik hier dus we zitten morgen met een heel stel aan de tafel. gezellig dat dan wel weer.

Afgelopen Woensdag en vrijdag heb ik gewerkt en ook aankomende woensdag en Vrijdag ben ik aan de beurt. zaterdag gezellig met de kids en enkele collega`s naar de Efteling. We gaan in de bus van mijn werk en voor de reis neem ik eten drinken en snoepjes mee. In het park zelf kopen we dan wel een lekker patatje. We gaan tenslotte een dagje uit wat we in de schoolvakanties niet gedaan hebben dus al te vaak nee wil ik niet zeggen.
Snoepjes hoef ik al niet te kopen omdat een oud collega van mij een tijdje geleden een doos vol snoepgoed had opgestuurd. We winkelen dus wel ff in onze eigen kast. Ik heb het namelijk verstopt anders eten de kids het allemaal achter elkaar op.

De kleine man heeft gisteren weer fantastisch gevoetbald. ze hebben gewonnen met 7-5. Daarvan heeft hij er 5 ingeschoten en van die andere 2 gaf hij de voorzet. Stond dus weer een rete trotse moeder aan de kant! Heerlijk om te zien hoe hij op gaat in het voetballen!

Morgenmiddag komt er een vrouwtje waar ik eerder altijd mee votbalde. Dan krijg ik 2 kandelaars van haar en zij 2 zakjes chocolademunten terug. Altijd leuk ruilen. beide partijen blij!

Ik duik de bank weer op en ga lekker tv kijken onder mijn dekentje.
Fijne dag! Liefs Anja

6 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je gaat kokkerellen voor je buurman! En ik kan me echt voorstellen dat je een onwijs trotse mamma bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach ja de buurman doet ook weleens klusjes voor mij en op deze manier heb je een beetje gemak van elkaar.

      Verwijderen
  2. Hachee...mmm...lekker, maar vanaf vandaag denk ik een beetje aan mijn lijn, want ik zie mezelf groeien bijna...hihi
    Manlief zegt dat jou kleineman maar bij Feyenoord moet gaan voetballen (zijn club)

    Groetjes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. feyenoord is ook mijn club..Maar de kleine man wil eerst bij Ajakkus voetballen. Dat is zijn club...Zeg maar tegen je man dat het vanzelf wel goed komt met de kleine man... want daarna wil hij naar Barcelona! Ik ben Mi Casa al helemaal aan het inrichten!

      Verwijderen
  3. Leuk dat kleine man en jijzelf genieten van voetbal. Dat trots zijn ken ik wel want sta al elf jaar langs de lijn voor mijn dochter.
    De hachee gesmaakt? gezellig zo met de buren eten.
    Pas goed op jezelf ook met werken woensdag, het is koud.
    groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen